sandraskamp

Direktlänk till inlägg 22 november 2014

Sambo ! :D

Av Sandra - 22 november 2014 15:25

Nu är vi sambo sedan två veckor tillbaka! :D Linus fick jobb på Sia glass i produktionen!! .. Vissa säger att han fick mitt jobb (blink blink ;)) skämt å sido. Han får gärna "ta" mitt jobb :) jag är färdig där !!

I tisdags morse (väldigt tidigt!) så körde jag ner till Kristianstads Centralsjukhus! Kl 08:00 skrevs jag in och opererade gastric bypass runt kl 09:00 ! .. Jag mådde så illa den dagen, och sov hela tiden :) op gick jättebra! .. Dagen efter (onsdagen) mådde jag mycket bättre! .. Och jag åkte hem den dagen.. :)

Nu är jag sjukskriven i 4 veckor. Än så länge går det bra :) .. Går på flytande kost sammanlagt 2 veckor, sedan puré kost i 3 veckor.. Jag får börja äta vanlig mat lagom till julafton om allt går bra ! Lycklig tjej! :D

Det negativa just nu är fragmin sprutorna (blodförtunnande!) .. Jag avskyr dom ! Dom känns inte att sticka in, men jag blir ju snurrig för de! Kruxet är att få in lösning sakta i kroppen. I början så rör det sig inte alls, tar ett tag innan det släpper.. Och då har det ju redan hunnit gå ett par sec.. Suck -.- .. Men men, 7 av 10 sprutor kvar. En varje kväll :) ..

Sedan så har jag haft diarre igår och idag.. Jättekul ... Men nu hoppas jag att det blivit bättre :) .. Har fått tabletter för diarre som mamma kom förbi med! .. Har varit väldigt orkeslös idag samtidigt som syster och systerdotter varit här sedan igår.. Så nu fick dom åka hem på eftermiddagen :) ..
Det var allt för mig nu.
Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 27 augusti 2015 21:28

var inne i stan på Sisi restaurang och bar med våra favoritgrannar och åt finmiddag såhär en torsdags kväll! Mums var det!! PUSS! ...

Av Sandra - 21 augusti 2015 20:28

Det var länge sedan sist.. Nu tänkte jag försöka bli lite mer aktiv här igen. Jag har gjort en termin i skolan på vårdvux, studerar till Undersköterska/Skötare. Har sommarjobbat nästan hela sommaren på ett äldreboende i orten där jag bor. Bra med kun...

<3!

Av Sandra - 26 januari 2015 21:57

Min älskade, fina och underbara man

Av Sandra - 6 december 2014 09:19


- 9 kg under flyt innan op. - 4 kg sedan op (18/11) ! :D det går framåt! ...

Av Sandra - 28 november 2014 08:57


.. Att byta till vinterdäck måntro? ;)

Presentation


Sandra heter jag.
Bloggar om allt och ingenting som rör mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards