sandraskamp

Alla inlägg under januari 2013

Av Sandra - 23 januari 2013 14:06

 


Åhh lite knäsvag :') Han är bara min <3

Så lycklig!!

Av Sandra - 20 januari 2013 01:08

... Som rökfri. Underbart! :D

Av Sandra - 20 januari 2013 01:01

Imorgon (idag) ska jag och buksis (grannkärringen jag är buksyster med) åka till Oskarsström och fika med ett ragg till mig. F kallar vi honom för. Bra kille jag kan se en framtid med, men ska inte säga för mycket!!! Men håll tummarna för mig snälla ?

Av Sandra - 1 januari 2013 00:48

Jag tänkte börja med den tråkiga delen. Har blivit sårad rätt rejält inte en, inte två, inte tre men fyra gånger! Bl a blivit psykiskt misshandlad (vilket jag rett ut någorlunda nu) Har lärt känna en kille som jag tycker väldigt mycket om, som det gick rent åt skogen med. Tänker på honom varje dag. Slutade på jobbet alldeles för tidigt i augusti. Varit arbetslös i 4 månader.

Sen till det roliga. Har lärt mig av många misstag av killar. Två vänner flyttade till samma ort som mig. Köpte min drömbil. Har varit på åtta stycken dejter, vilket är mycket för att vara mig. Födelsedagsfesten ute vid sjön. Julafton. Börjar utredning av min uteblivna mens. Utbildningen på eductus. Cruisingarna i somras, alla jänketräffar. Sist men inte minst, lärt känna min granne som blivit en väldigt go vän, har riktigt kul med henne.

Sen vill jag avsluta med att säga, gott nytt år mina läsare! Själv ska jag göra allt jag kan för att det ska bli det bästa året. Taggad!! Har mycket inplanerat.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sandra heter jag.
Bloggar om allt och ingenting som rör mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards