sandraskamp

Alla inlägg under maj 2013

Av Sandra - 5 maj 2013 11:45

Det var inte igår :)

Tog bort ett inlägg jag hade gjort för ett par veckor sedan som jag inte kunde ha med att ha kvar.

Det handlade om hur dåligt jag mådde och hur svag jag var just då. Det är inte ok att läsa!


Men iallafall, den 16e april var jag hos min gynekolog och fick reda på att dessa mediciner jag trodde skulle

behöva ta ett par månader, ska jag behöva ta livet ut. :/ Sedan frågade jag henne OM jag kan få barn. Hon började

skruva lite på sig och det tog ett tag innan hon började berätta att jag kan inte få barn. Och visst vi kan försöka och försöka men det är högst osannolikt att jag skulle få en ägglossning. Ett mirakel kanske ? Men alternativet är äggdonation isåfall i framtiden. Det verkar vara väldigt krångligt men det ska det väl vara värt!?


Jag gick nämligen in i klimakteriet när jag var 16 år gammal, jag har ingen ägglossning och tar mediciner för att få menstruation. Jag behöver tydligen det för att kroppen ska må bra. Jag har mått bra innan? Jaja, hon är läkare och inte jag. Det enda positiva jag fick reda på är att jag bara behöver ha mens var tredje månad. För tydligen räcker det med att man har mens fyra gånger om året för att må bra.


Nog om det! Jag och min sambo letar för fullt efter en ny lägenhet närmare falkenberg. Antingen en fyra eller större trea på markplan :)


Ha en fortsatt trevlig söndag :)


Presentation


Sandra heter jag.
Bloggar om allt och ingenting som rör mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards