sandraskamp

Alla inlägg under februari 2013

Av Sandra - 16 februari 2013 13:42

Jag älskar dig men det vet du inte om ännu <3

Av Sandra - 12 februari 2013 23:59

Jag saknar min älskling nått så otroligt!! Men på torsdag så åker jag till honom efter jobbet. Sedan kommer jag vara med honom 12 dagar i rad utan barnen. Det ska bli så underbart! Dock så kommer jag sakna barnen :/

Nästa vecka ska vi kolla på ett hus vi vill hyra. Och vi har bestämt att vi vill ha det. Vi ska bara på visning och få veta lite mer så att vi sedan kan säga att vi vill ha det!! Så runt sen 1 april flyttar vi... Kan jag bli lyckligare??!

Av Sandra - 7 februari 2013 00:43

Jag och pojkvännen letar nu efter ett hus att hyra, varför vänta när man tycker om varandra?! Dom som säger emot kommer jag svara med: "Varför flyttar man ihop?? .. Jag tror inte att man tänker "åh nu har vi varit tillsammans exakt ett år och vi ver allt om varandra" eller?"

Jag tvekar inte en sekund på att flytta ihop med honom och hans två barn som jag för övrigt avgudar. Så fina barn och en sådan fin pappa!

Usch som jag saknar de tre! Men om 24 timmar är jag hos dem igen :)

Ha en bra helg! För det ska jag ha :)

Presentation


Sandra heter jag.
Bloggar om allt och ingenting som rör mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards